- Mag de hond mee aan boord / Ja hoor aangelijnd zijn honden welkom
- Kan ik pinnen aan boord/ ja hoor zowel pinnen als contant is mogelijk. Op het water is de mobiele ontvangst voor de pin apparatuur niet optimaal, het is wijs contanten op zak te hebben
- Ik heb geen bevestiging ontvangen/ Het systeem antwoord automatisch kijk eerst in de spam box, staat hij daar niet, stel de vraag per mail, zodat wij uw boeking na kunnen kijken. Boek geen 2e keer.
- Ik kan maar 1 plaats reserveren, kunnen we met heel het gezin mee/ Helaas de boeking zit vol. Kies een andere datum
- Ik wil annuleren / Stuur uw bevestiging terug, wij halen uw boeking uit het systeem
- Mogen we eigen eten en drinken aan boord nuttigen/ Dit is niet gebruikelijk , wij hebben bar en keuken aan boord
- Telefonisch krijgen wij u niet aan de lijn / als familiebedrijf lopen we zelf aan boord, en kunnen we tussen de gasten niet altijd de telefoon opnemen, probeer het tussen 18.00 uur en 19.00 uur nogmaals
- Kan er een kinderwagen aan boord/ Deze kan mee, maar wordt gevraagd in de garderobe te plaatsen wegens de beperkte ruimte. Een draagzak voor uw kleintje is handig aan boord
- Ik kan de prijslijst niet vinden, wat kost een vaartocht/ kijkt u even onder het kopje toeristische dienstregeling/ prijslijsten
- Kan ik telefonisch reserveren/ Nee wij kunnen dat niet aannemen, wij dienen per vaartocht passagierslijsten te hebben.
- Kan ik een heel schip boeken / ja hoor, vul het contact formulier in, en wij mailen u de mogelijkheden.
- Kan ik met de auto op het Luitje komen/ Nee dit is voetgangers gebied. Alleen minder validen mogen hier afgezet worden. U dient in Zierikzee op een van de parkeerpleinen te parkeren en naar de boot te lopen. Let op wij liggen aan de straat “t Luitje, dit is vlak bij de nieuwe haven en de Hoofdpoortstraat. Niet in de woonwijk (waar onze buurman zijn bv “t Luitje heeft)
- Is er een toilet aan boord. Vanzelfsprekend, u kunt op beide schepen naar het toilet. De grote Frisia heeft zelfs een minder validen aangepast toilet.