Meest gestelde vragen

  • Mag de hond mee aan boord / Ja hoor aangelijnd zijn honden welkom
  • Kan ik pinnen aan boord/ ja hoor zowel pinnen als contant is mogelijk. Op het water is de mobiele ontvangst voor de pin apparatuur niet optimaal, het is wijs contanten op zak te hebben
  • Ik heb geen bevestiging ontvangen/ Het systeem antwoord automatisch kijk eerst in de spam box, staat hij daar niet, stel de vraag per mail, zodat wij uw boeking na kunnen kijken. Boek geen 2e keer.
  • Ik kan maar 1 plaats reserveren, kunnen we met heel het gezin mee/ Helaas de boeking zit vol. Kies een andere datum
  • Ik wil annuleren / Stuur uw bevestiging terug, wij halen uw boeking uit het systeem
  • Mogen we eigen eten en drinken aan boord nuttigen/ Dit is niet gebruikelijk , wij hebben bar en keuken aan boord
  • Telefonisch krijgen wij u niet aan de lijn / als familiebedrijf lopen we zelf aan boord, en kunnen we tussen de gasten niet altijd de telefoon opnemen, probeer het tussen 18.00 uur en 19.00 uur nogmaals
  • Kan er een kinderwagen aan boord/ Deze kan mee, maar wordt gevraagd in de garderobe te plaatsen wegens de beperkte ruimte. Een draagzak voor uw kleintje is handig aan boord
  • Moeten tijdens de zeehonden tochten alle kinderen betalen/ Helaas zijn wij genoodzaakt alle gasten te laten betalen behalve kinderen in een draagzak. Wij mogen slechts 30% van de zitplaatsen benutten.
  • Ik kan de prijslijst niet vinden, wat kost een vaartocht/ kijkt u even onder het kopje toeristische dienstregeling/ prijslijsten
  • Kan ik telefonisch reserveren/ Nee wij kunnen dat niet aannemen, wij dienen per vaartocht passagierslijsten te hebben.
  • Mijn bevestiging geeft een langere tijd aan dan ik heb gereserveerd/ het systeem antwoord met de vaartijd van heel de dag, achter de schermen houden wij uw geboekte tijd bij.
  • Ik heb gereserveerd, en wil toch binnen of buiten zitten/ wegens de drukte kunnen wij hier geen wijzigingen in aanbrengen. Wij reserveren voorkeuren op volgorde van binnenkomst
  • Ik heb gereserveerd voor buiten, is dit dan zeker. Nee het is een voorkeur, wij reserveren voor alle gasten een tafel, kijken naar de voorkeur op volgorde van boeking. Aan boord hoort u uw zitplaats.
  • Kan ik een heel schip boeken / ja hoor, vul het contact formulier in, en wij mailen u de mogelijkheden.
  • Kan ik met de auto op het Luitje komen/ Nee dit is voetgangers gebied. Alleen minder validen mogen hier afgezet worden. U dient in Zierikzee op een van de parkeerpleinen te parkeren en naar de boot te lopen. Let op wij liggen aan de straat “t Luitje, dit is vlak bij de nieuwe haven en de Hoofdpoortstraat. Niet in de woonwijk (waar onze buurman zijn bv “t Luitje heeft)
  • Moeten we een mondkapje op aan boord/ nee hoor, wij hebben net als in de horeca alle tafels 1,5 meter uit elkaar staan.
  • Ik zit binnen, mag ik dan ook naar buiten tijdens de tocht/ Helaas is dit niet mogelijk, alle zitplaatsen staan op 1,5 meter, u zou in het 1,5 meter gebied van andere gasten komen. Wij dienen u te vragen om op uw zitplaats te blijven. Alleen toilet bezoek en een bezoek aan de bar is toegestaan.
  • De prijs van de zeehonden tocht is op de website anders dan op de folder 2020 klopt dit/ Helaas wel, onze folder is januari gedrukt, we mogen 30% van de gasten mee nemen wegens de 1,5 meter, waardoor wij een corona toeslag moeten berekenen.
  • Vaart de fiets veerdienst niet uit Wemeldinge/ Nee, dit steiger is maar 1,5 meter Breedt, en 500 meter lang, en ligt in een jachthaven. Wij kunnen wegens de 1,5 meter regel hier geen gasten aan boord nemen.
  • In de folder staan tochten welke niet op de website staan/ Dat klopt wij kunnen niet in alle havens komen, waardoor het hele schema is omgezet. De schepen gaan regelmatig vol, wij varen extra afvaarten indien mogelijk.
DutchEnglishFrenchGerman
to top
Bekijk onze folder!